donderdag 8 januari 2009

web 2.0

Veel ervaring heb ik dus niet met web 2.0 Ik ken alleen YouTube en Wikipedia
Wat dat betreft heb ik nog veel te leren. Het moeilijkst vind ik nog om hier over te schrijven.
Als je er niet mee werkt heb je er ook niks over te vertellen. Hopelijk zal dat na deze cursus
wel anders zijn.Mijn blog inrichten zo als ik het wil gaat niet bepaald vlekkeloos. Ik ben eindeloos aan het zoeken hoe ik een foto moet plaatsen, probeer de diavoorstelling, maar dat is toch ook niet de bedoeling. Ben halverwege dit bericht op zoek gegaan naar andere mogelijkheden maar kan dan dit bericht weer niet terug vinden.

5 opmerkingen:

  1. Annelies,

    Schroom niet om hulp in te roepen als het moet, maar met stoeien, vallen en opstaan, kom je soms ook een heel eind. En zo te zien gaat dat helemaal niet zo slecht, want het ziet er goed uit.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stapje voor stapje! En je eerste bericht staat er maar mooi op! Zoals henri al zegt: als je hulpnodig hebt bel je onze hotline gewoon of roep je de hulp in van een medecursist.
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annelies
    Hoegaattie????? Leuk die foto's, heb ik eindelijk Mo gezien. We hebben dezelfde smaak zie ik qua lay-out, grappig.
    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik nog eens. Volgens mij moet je bij instellingen de goeie tijdzone invullen want mijn vorige berichtje heb ik toch echt op 22.10 gepost ipv 13.03.
    Bij mij stond dat ook eerst niet goed.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annelies

    Jij bent dus ook op flickr gevallen. Ik ga geloof ik zeer binnenkort ook maar aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen