dinsdag 3 februari 2009

ding 10

Eerst wat rond gekeken bij de genoemde bronnen en daarna een account aangemaakt bij delicious.
Een paar sites toegevoegd.
RSS feed toegevoegd aan mijn netvibes pagina. Dat ging heel wat vlotter dan de eerste keer.
Aan mijn delicious account netwerk Elmaatje en Imkiemolletje toegevoegd.
Wat hebben sommige mensen toch een lijst van sites. Ik kan er zo gauw niet zo veel bedenken.
Ik heb thuis op de computer wel wat favorieten en ook wel wat sites bij bladwijzers staan.
Dat is wel voldoende voor mij. Prive ga ik delicious dus niet gebruiken. Maar als je veel sites bekijkt voor je werk is het natuurlijk wel handig delicious.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies,
    Wat is jouw account van delicious? Kan ik je ook toevoegen in mijn "network".
    Groetjes Elma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elma,
    Mijn delicious account is xannaxanne.
    Ik heb jou al toegevoegd en Inkiemolletje.
    Groetjes
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor het inlichtingenwerk is het een goed hulpmiddel. Dat delen is een prima initiatief van jullie...

    BeantwoordenVerwijderen