donderdag 19 februari 2009

ding 15

Podcasts
Weer een nieuw ding; radioprogramma's luisteren wanneer je zelf tijd hebt.
Er is zoveel aanbod, teveel om te overzien. Op wat podcast sites gekeken en ook wat toegevoegd aan mijn netvibes. Was nodig om dat weer eens te doen, want ik was dat alweer bijna vergeten.
Er is zoveel nieuws te ontdekken.
Voor de bibliotheek zijn er ook mogelijkheden. Zo las ik op Ritanila's blog over hoe ze stukjes luisterboek achter elkaar op een podcast zet met daar tussendoor titel, schrijver en luisterduur.
Dit stuurt ze dan door via de nieuwsbrief. Dat maakt natuurlijk wel nieuwsgierig, zal vast veel klanten aanspreken.Ook zijn er bibliotheken die lezingen op podcast zetten.
Zelf ben ik niet zo'n radioluisteraar, kijk liever tv. Vodcasts zal mij wel meer aanspreken denk ik.

1 opmerking:

  1. Het is in ieder geval weer een mogelijkheid voor een extra service richting klant... met beeld is wel aantrekkelijker inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen