donderdag 12 februari 2009

ding 13

Zoveel dokumenten heb ik niet op mijn computer. Dan maar een krantenartikel als dokument.
Heb een paar collega's uitgenodigd te reageren, maar die hebben nog niets veranderd of toegevoegd. Als je naar de revision history kijkt zie je wel alle veranderingen, ook als iemand alleen maar gekeken heeft en niets veranderd.
Het delen van dokumenten is natuurlijk veel handiger dan het sturen van e-mail. Zelf heb ik zo iets niet nodig maar in werksituaties zal het wel veel gebruikt worden.
Ook nog even op Zoho gekeken. Was niet de enige zag ik wel

2 opmerkingen:

  1. Hallo Annelies,
    Waar kan ik de revision history vinden bij een gedeeld document?
    Groetjes,
    neTTy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Netty,

    Je moet File aanklikken (balk boven dokument).
    en dan kom je bij revision history

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen